شهدای خمام

شهدای خمام

شهدا مثل آیه‌های قرآن مقدسند امام خامنه‌ای

تقدس آیه‌های قرآن به این است که حکایت از حق دارند و شهدا نیز ...
شهید 1 7 2
حجت الاسلام والمسلمین عاشوری :

شهادت بزرگ‌ترین هدیه‌ی الهی / تنها دینی که جاذبه‌‌ی ذاتی دارد، دین اسلام است


به گفته‌ی وی باید جوانان را دعوت کنیم تا در مسیر شهدا و شهادت گام بردارند.به گفته‌ی وی باید جوانان را دعوت کنیم تا در مسیر شهدا و شهادت گام بردارند.


حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری پیش‌ازظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی روز بزرگداشت شهدا با بیان اینکه تجلیل از شهدا به معنای تجلیل از مقام شهید است، عنوان کرد : شهادت از بزرگترین هدیه‎های الهی برای بندگان مطیع و خاص خداوند است، آنان که در راه خدا و اهیای دین او جان فشانی کرده و در دنیا و آخرت سعادتمند شده‌اند.

امام جمعه‌ی خمام با اشاره به معاوضه‌ی استخوان کشته‌های عراقی و شهدای ایرانی، به افتخار شهدای ملت ایران و ننگ دشمن متجاوز از دوران اشاره نمود. به گفته‌ی وی شهدای ما مقام واقعاً گرانقدری دارند و بدون حساب و کتاب به بهشت می‌روند. وی با بیان اینکه باید شهدا و شهادت همیشه در فرهنگ و زندگی با زنده باشد، افزود : باید جوانان را دعوت کنیم در این مسیر گام بردارند.

عاشوری تنها دینی که جاذبه‌ی ذاتی دارد را دین خداوند و دین اسلام دانسته و آن‌را از دیگر مکتب‌ها و دین‌های دیگر برتر دانست. به گفته‌ی وی، ارزش فکر، اندیشه و مکتب بر این است که به دنبال دین خدا باشیم، که شهدای ما در این زمینه امتحان خوبی پس داده‌اند. امام جمعه‌ی خمام با بیان اینکه باید پاسدار خون شهدا و هدفی که در راه آن جان‌فشانی و ایستادگی کرده‌اند باشیم، تصریح کرد : هرکس برای شهدا تلاش و هزینه کند در نزد خدا محفوظ و با اهمیت است.


انتشار
سه شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
منبع
خمام نیوز


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

جستجوی شهید